Shoppingmaniac

Var bara tvungen att lägga in en grej till. Har funderat på att skaffa mig en ny Mp3, men känner egentligen inte att jag har råd. Vill ha ngot snyggt med ordentligt med minne. Så det lutar lite åt en IPod nano. Men de kostar fan 1400 kr. Känns lite saftigt.

Jag har fått västa shoppingmanin på sista tiden. Jag skulle kunna handla hur mycket som helst. Jag kollar på kläder, skor, soffor, träningsredskap, elektronik, jag genomsöker allt. Men jag måste fan hindra mig själv. Jag som bestämt mig för att försöka spara nu när jag bor hemma. Dock går det riktigt riktigt dåligt! Och jag blir så sur, på mig själv då.

Nej fan dags att sätta igång..


Ciao// ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0