Slutaudition part 1

Okej, första dagen på slutaudition är över, i tv iaf. I första hackandet överlvde alla mina favoriter som tur var. Och kanske lyckades jag sålla ut några fler jag håller lite extra på. Jag blev faktiskt extra förtjust i den lilla killen, Johan. Han gav ett mycket starkare intryck nu än sist. Ja jag blev riktigt kär i den lille killen. Och en bra version av Knocking on heavens door får alltid mitt hjärta att smälta.

Isaks röst är gudomlig, jag håller på den killen, och Alexanders med. Den är så fyllig och ren. Söt är han också.. 

Tess Cameron var sjukt duktigt, titta på fan jag fick med en tjej.  Det här bäddar för en bra säsong. 

Erik Ljungs röst är en annan favorit. fast jag egentligen inte borde gilla den. Sedan har han en sjuk scennärvaro. Kristofer är en annan favorit. . Jaa det här kommer bli skoj.
Loulou gillar jag också skarpt. Hon är skön helt enkelt.

Synd att man får se så få i tv. Jag hittar ännu fler favoriter på nätet. Illa illa.. Dessutom är det i 95% av fallen så att de som får mest tid i tv innan sin audition är de som går vidare. Synd att det ska vara så förutsägbart.

Sedan var det roligt att de fick välja låtar själva. Speciellt i andra omgången. Sådant är alltid intressant och kan dessutom tyvärr göra att folk skjuter sig själv i foten.

Roligast var ändå porrtidningsistorien. Hahahahahaha. Det hade jag riktigt roligt åt. Sköna killar som kan bjuda så på sig själva. Skön humor dessutom. Me like, fortsätt så!

Nej nu orkar jag inte skriva mer.. Jag sparar krutet till senare.. 

Ciao// ME 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0