Survivor

Verkar som att jag överlevt dagen. Med nöd och näppe visserligen men I'm still alive! Cricka pratar fortfarande inte med mig, vilket är rätt skönt, tror 3 världskriget brutit ut om han sagt något. Samtidigt tycker jag att det är så djävla fegt att inte konfrontera mig när han uppenbarligen är skitförbannad. Men men om han vill sura så låt honom sura.

Har också insett att jag ser ut som ett slagfält. Hela min högra arm är uppskrapad efter morgonens konfrontation med fönster och en stenvägg. Har ett skumt jack i ett pekfinger, antagligen av samma anledning. Jag borde verkligen duscha också, men det får vänta en stund. 

Tror jag ska planera lite inför min killgrupp imorgon först. Ligger ordentligt efter så det är dags att sätta igång. Iofs har jag ca 3 timmar imorgon också, men det brukar inte bli så mycket gjort då.
 
Jaja ska sluta nu iaf.. Ha de!

Ciao//ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0