Borde verkligen sova!

Jag borde egentligen ligga i sängen och sova nu. Istället sitter jag här och slökollar på en dokumentär om Tupac och surfar. Mycket givande, jättebra att vända på dygnet igen när jag ska upp kl 05:00 på måndag igen. Jippie smart jag är. Men vafan man får ta tillvara på den tid man har när man väl är ledig!

Jag älskar natten, är så lugnt och skönt då. Himlen är nästan som vackrast med alla stjärnor och månen. Men inte alla uppskattar ju nätter. Men jag gör.

Har som sagt fått noll gjort idag samt sovit way to much! Men men, sånt händer.

Hade ett riktigt intressant samtal med en kompis idag iaf. Han är så sjukt beundrandsvärd. Trots att hans liv varit och är allt annat än enkelt är han positiv och så stark. Jag beundrar honom! Vet inte om jag skulle klara av att leva om jag var i hans skor. Nu tänker jag inte gå in på detaljer, för jag har inte frågat om lov.

Nej nu ska jag faktiskt sova..

Dröm Sött!

Ciao//ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0