Vad gjorde osten på hallbyrån?

Jaha nu var det ett litet tag sedan jag skrev sist. Jag har haft roligare saker för mig. I onsdags stannade jag i stan. Praktikanterna bestämde siig för att gå på bio och jag ville vara social. Har för mig att jag nämnt det redan, men jag vet inte. Vi skulle iaf se Patrick 1,5 och jag hade inte direkt höga förväntningar. Jag fick ändra mig.  Jag gillar i vanliga fall inte svensk film, verkligen inte! Men den här är bland det bästa jag sett på väldigt länge. Jag skrattade så jag grät, ibland bara grät man. Den var så gullig.  Jag älskade den och rekomenderar den till ALLA.

Ni ska veta hur högt betyg det är för en svensk film..

Igår bestämde jag, Madde och Anelill oss för att basta och dricka öl, eller ja jag drack cider. Riktigt mysigt men nu ser mitt hår ut som helvete! Måste ställa mig i duschen och göra en ordentlig makeover. Ja jag ska göra en riktig spabehandling på mig själv tror jag . Om jag hinner.

Mamma och styvpappan har bestämt sig för at sluta röka, med start i måndags. Det verkar gå rätt bra. Men morsan har blivit lite smått förvirrad av situationen. Detta kunde vi märka idag, när hon hittade några skivor ost som på ett mystiskt sätt hamnat på hallbyrån. Ja vad säger man. Vi skrattade gott åt situationen.

Nej nu ska jag sluta. Har en del att göra och sedan ska jag åka och lämna mat åt lllasyster vid tåget. Den stackaren ska jobba ikväll.

Ciao // ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0