En hjärtinfarkt senare!

Jaha så har Catta åkt hem. Riktigt trevligt att få umgås lite. Man hinner inte så ofta numer. Vi var ut och käkade, åh vad gott! Sedan skulle vi på Ica och polisen svängde in bakom mig. Det såg ut som de skulle stanna mig men jag kunde inte komma på vad jag gjort för fel.Höll fan på att få hjärtsnurp! Jag hatar sånt! Men de skulle tydligen bara handla. Phu!!!! Den ena polisen är dessutom riktigt djävla snygg, ja den manlige då!

Jag har faktiskt aldrig blivit stoppad av polisen. Och har ingen lust heller. Dessutom går min prövoperiod inte ut förrän i december. De får gärna vänta tills efter det! Sen kan ju den manlige polisen gärna få göra ett privat stopp hemma hos mig om han vill, när som hellst. Haha fan vad sjuk i huvudet jag är!!
'
Nu tror jag att jag ska kolla på film, eller egentligen borde jag planera för praktiken på måndag. Men vafan jag har imorgon på mig samt hela tågresan till stan på 1½ timme på måndag morgon och några timmar till där på morgonen. Det borde jag hinna på.

Har ingen lust att göra något speciellt ikväll faktiskt.. Bara ta det lugnt och se om kanske CHu pallrar sig hit. eller om det blir imorgon eller inte alls. Vi får se helt enkelt. 

Ciao // ME  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0