Skön höstpromenad


Jisses, idag blev inte alls som jag tänkt mig. Kravlade mig ur sängen alldeles för sent, hade nog aldrig tagit mig upp om inte Madde ringt. Hon ville ut och gå. Ja varför inte, så jag klädde på mig, åt frukost (?) och vi drog iväg. Idag var en riktigt fin dag. Solen sken, det var lagomt varmt och löven är så fina nu i början på hösten. Herregud det där lät inte alls som jag men idag kändes det så. Att jag inte tog med kameran! Jag är ju helt dum i huvudet. Får bli en lånad bild från nätet istället. Jaja så blev det.
Var faktiskt riktigt skönt att gå en promenad. Min kropp tackade mig för motionen. 

Appropå motion så saknar jag faktiskt att röra på mig. Ska bli skönt att sätta igång med träningen igen. Kroppen mår verkligen inte bra av att bara slöa. Jag saknar energin man har när man tränar regelbundet. Den där nya Stadiumreklamen är fakiskt sann, slösa energi och få mer energi. Nu ska jag bara pallra mitt lata arsle iväg och börja också. Heja heja!  

Vi var säkert ute i 2 timmar, fast då hann vi med en fika på konsum också. Blev chokladmousse och Coca Cola. Gott men alldeles för mäktigt, vi borde delat på en för nu åt vi kanske en tredjedel var av våra. Så kan det bli.


Jag har massor att göra egentligen. Borde beställa lite böcker jag ska ha till praktiken. Kolla igenom planeringen iför imorgon, sätta över pengar så jag kan fylla på busskortet. Och städa lite. Herregud vad stökigt det blir när man bara är hem och vänder.  Orkanen ike kan slänga sig i väggen. Garderoben hittar man inte ett shit i för allt ligger huller om buller. Nej jag borde verkligen sätta fart men känner att jag har ingen direkt ork att göra det. och ju längre jag sitter här dessto längre tid tar det innan det blir gjort.

Nej nu ska jag sluta.. Höres senare!

Ciao//ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0