Tjejernas Kval

Orkade inte skriva klart igår. Var helt enkelt för trött. Men här kommer det. Kvalveckan är igång och tjejerna öppnade. bra var det! Bagge var tillbaka i humoreliten och Andreas var lika snygg som vanligt. Men är jag och Madde de enda som tänt på hur konstig han ser ut när han ler. Han ser nästan grym ut. Förklaring? Någon?

Jaja tillbaka till Idolenrna. Gud vad glad jag är at jag skrev in stödord!

Viktoria var först ut. Idag såg hn faktiskt mindre ut som Jessica Simpson, Men herregud vad tråkigt klädd hon var! Inget fel egentligen bara jävligt tråkigt. Skulle jag ställa upp i tv skulle jag köra mycket mer fancy än det där. Sedan valde hon en fruktansvärt dålig låt.  Andreas hade helt rätt,  publikfrieri är livsviktigt i den här tävlingen, speciellt nu i kvalet då svenska flket inte lärt känna en än, eller älska en om man inte gjort ett monsterintryck. Vilket Viktoria tyvärr inte hade. Jag tippade redan efter hennes framträdande att hon skulle ryka om ingen annan gjorde bort sig totalt. Så trots att hon är jättesöt var det bara tråkigt som satan. I den här konkurrensen måste framträdandena vara outstanding. Det var inte det här.

LouLou, gud vilket charmtroll hon är! Var det någon som inte skrattade åt hennes komentar om att känna sig som en heffaklump? Jag gjorde det iaf. Och jag skrattade då med henne! Skön inställning har hon. Sedan hade hon helt klart Idolhistoriens fränaste klänning. Såå snygg! Även om jag aldrig skulle kuna bära upp den. Helt rätt låtval,  en medryckande låt som alla känner till, hon gjorde den bra  men rösten var sådär. Hon hade en speciell ton i rösten som skar sig lite lite med låten men annars var det asbra! Och Bagges you go girl, Dela med dig lite hår till mig, så whooa, var såå gay och såå roligt, Hur lyckas han med miner, kroppsspråk och hela grejen. Man garvar ju ihjäl sig. Han är så söt.  

Alice är så söt, och hennes röst är otrolig! Klänningen var gullig men herregud sluta skaka på huvudet. Jag blev så sjukt irriterad på hennes svängande huvud att jag tappade focus totalt. Väldigt fin låt men hade hon inte haft den fantastiska rösten skulle det blivit för tråkigt. Välj en bättre ballad nästa gång.   

Jenny, oooh jag ÄLSKADE hennes outfit. Jag önskar jag kunde klä mig så! Herregud vad snygg hon var. Sedan har hon ju en jäkla röst! Älskar det där raspande esa hon har. Hoppas hon sjunger mycket rock. Där skulle det bli skitbra! Gillar hennes scenspråk..  Han är såå bra Bagge..

Sepideh, har tidigare tyckt att hon mest bara funnits. Lite smälta in i väggen varning. Men jag blev helt knockad ikväll! SNYGG KLÄNNING, väldigt snygg klänning. Hon såg så jävla bra ut. Och tack, tack hårstylisten som färgat det mörkt! Låtvalet var inte bra, DET VAR HELT JÄVLA LYSANDE! Gud vad bra hon gjorde den och lagoma, sköna ändringar. Scenspråket behöver jobbas på lite. Oooh vilket bra avslut på låten hon fick till! Jag blev faktiskt helt mållös, det där är en svår låt. Laila i tårar, vilket passade bra och hon har helt rätt, vi har äntligen en sångdiva! Carola, jag är ledsen, jag hatar dig, men du är ingenting mot det här!

Yazmina, Vilken jävla blick hon har på scen. Hon ser helsexig ut och fångar publiken direkt. Vilket nog juryn inte fattade för de fick inte närbilden som vi. Hon har också en jättebra röst röst och gjorde en intressant tolkning av låten.  Bra scenspråk men juryn har rätt på en punkt, det var gulligt nästan i överkant,

Anna, herregud vilken tråååkig personlighet. Hon är intressant som en död guldfisk. Når hon ut till tittarna, när hon inte gråter av lycka för att någon berömmer hennes röst? Visst rösten är sjukt speciell, men kan hon klara olika stilar? Ikväll misslyckades hon totalt. Det var verkligen bara såååå tråkigt. Och vad tusan har de gjort med håret?  Hon såg ut som en gammal tant! Det där var nog bland de sämsta stylingar jag sett på LÄNGE. Jesus.

Linda, här snackar vi stil! Hon är så snygg och såå cool. Älskar hennes stil! Och håret, vem vill inte bara döda för det håret? Men lila sammet? Nja, men hon lyckades bära upp det. Och man tittar mest på hennes huvud ändå. Sedan har hon en sån jävla power i rösten att nackhåren reser sig. Inte världens bästa låt, jag är inte så himla förtjust i ballader. Ska bli kul att se henne köra rock. För om juryn inte har minst ett rcktema, BOJKOTT!  

Ja och Viktoria fick åka hem. Åh vilken surprise. När ska ni människor lära er att välja rätt låtar????

Det var allt, längtar tills ikväll! 

Ciao// ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0